مجله

آموزش میز مزه برای تولد با ماست هالوپینو

آموزش میز مزه برای تولد با ماست هالوپینو

اگر قرار باشد برای میز تولد انواع خوراکی‌های خوشمزه را بچینید، حتما چیپس را هم داخل یک ظرف می‌ریزید و روی میز قرار می‌دهید. اما مگر می‌شود چیپس بدون ماست هالوپینو خورده شود؟ این ماست با طعم تند و بی‌نظیری که دارد، هر کسی را عاشق و شیفته خود می‌کند. قرار نیست همیشه روی میز انواع شیرینی و خوراکی‌های گران قیمت قرار دهید که شاید خیلی از آن‌ها نیز خورده نشوند. اما اگر بدانید ماست هالوپینو چیست، همین حالا آن را تهیه می‌کنید تا بهترین پذیرایی را در مهمانی تولد داشته باشید. این ماست بافت نرم، خوشمزه و طعم تند دارد و ترکیبی از فلفل هالوپینو، نمک و ماست همزده است.

ماست هالوپینو چیست؟

این همان سوالی ست که وقتی برای بار اول به گوش هر کسی می‌رسد، آن را می‌پرسد. هالوپینو نوعی فلفل تند و هیجان‌انگیز است که نمی‌توانید آن را به تنهایی میل کنید. اما رامک یک ابتکار عمل بسیار جالب به خرج داده و آن را با ماست همزده ترکیب کرده است. حالا ترکیبی از فلفل هالوپینو و ماست خوشمزه به یک دسر فوق‌العاده لذیذ تبدیل شده است که می‌توانید آن را با تنقلاتی مثل چیپس میل کنید.

این محصول در لیوان‌های 250 گرمی بسته‌بندی شده است که می‌توانید با توجه به تعداد مهمان‌ها از آن تهیه کنید. برای اینکه میز پذیرایی در تولد شما مهمان‌ها را شگفت‌زده کند، بهتر است این ماست را از بسته‌بندی اصلی خارج کنید و داخل ظرف‌های پذیرایی (مثل فنجان یا ظرف دسر) بریزید. بعد روی آن را با نعناع فلفلی تزئین کنید. قرار دادن یک غنچه گل محمدی خشک شده در کنار برگ‌های نعناع فلفلی می‌تواند ظرف حاوی ماست هالوپینوی شما را فوق‌العاده زیبا کند.

سایر مواد غذایی را که می‌خواهید همراه با این ماست میل شود، در داخل ظرف‌های جداگانه بریزید. مطمئنا مهمان‌ها عاشق این نحوه پذیرایی و چیدمان میزه مزه تولد خواهند شد.

خواص ماست هالوپینو چیست؟

ماست ماده‌ای سرشار از کلسیم است که به تقویت استخوان‌ها و مفاصل کمک زیادی می‌کند. اما از آنجا که قرار دادن یک کاسه ماست روی میز مزه تولد چندان جالب نیست، باید ماست طعم‌دار را انتخاب کنید. ماست هالوپینو از آن دست لبنیاتی ست که با داشتن چندین ماده مغذی و ویتامین می‌تواند به حفظ سلامت بدن کمک زیادی کند.

یکی از خواص این ماست، داشتن ویتامین A است که به تقویت بینایی افراد کمک زیادی می‌کند. همچنین این ماست به دلیل ترکیبی چون فلفل هالوپینو دارای مقدار زیادی ویتامین C است که در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر زیادی دارد.

اگر نگران چاقی هستید، باید بگوییم این ماست به دلیل داشتن فلفل، به افزایش متابولیسم بدن نیز کمک زیادی می‌کند. در نهایت در کاهش وزن هم تاثیر دارد. البته به شرط اینکه ماست هالوپینو را با چیپس کمتری مصرف کنید.

وجود باکتری‌های مفید پروبیوتیک در این ماست یکی دیگر از دلایلی ست که پیشنهاد می‌دهیم حتما آن را روی میز برای تولد قرار دهید.

اگر مهمانان از خواص و ویژگی‌های این ماست اطلاعات کافی ندارند، کافیست آن‌ها را با مزیت‌ها و خواص این ماده لبنی آشنا کنید تا برای خوردن آن راغب شوند.

آموزش سینی مزه برای تولد با ماست هالوپینو

اگر می‌خواهید بهترین پذیرایی را در تولد داشته باشید، باید همه چیز مرتب و به جای خود چیده شود. قرار نیست شما در سینی مزه‌ها وسایل تزئینی را قرار دهید. بهتر است تمامی خوراکی‌ها را در ظروف سرو کوچک قرار دهید و سپس داخل سینی بزرگتر بگذارید. وسایل تزئینی را در کنار سینی مزه قرار دهید تا زمان پذیرایی از مهمان‌ها کارتان راحت‌تر باشد.

برای پر کردن میز مزه می‌توانید از خوراکی‌ها مثل انواع آجیل، تخمه، چیپس، ذرت، پفک، ژله، کاپ کیک، شکلات و … استفاده کنید. هر کدام از این خوراکی‌ها را به نحوی در کنار هم قرار دهید که از نظر طعم به یکدیگر شباهت داشته باشند. برای مثال چیپس، پفک و ذرت بو داده را در کنار هم قرار دهید. برای تزئین میز مزه هم می‌توانید از میوه‌ آرایی استفاده کنید و آن‌ها را به نحوی برش بزنید و کنار هم قرار دهید که میز تولد شما نمونه باشد.

اما برای اینکه جای ماست هالوپینو در این میزه مزه خالی نباشد و مهمان‌ها هم از خوردن آن بی‌نصیب نشوند، بهتر است آن را در ظروف سرو کوچک قرار دهید. برای هر یک از مهمان‌ها یک ظرف در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید یک بشقاب با سبزیجات و چیپس پر کردن و در وسط آن، ظرف حاوی ماست هالوپینو را قرار دهید. حالا زمان پذیرایی می‌توانید برای هر یک از مهمان‌ها یک ظرف حاوی این خوراکی‌ها را در نظر بگیرید.

یه ترکیب نو با ماست هالوپینو

انواع و اقسام ماست در بازار وجود دارد که بیشتر مردم به ماست موسیر به عنوان یکی از محصولات برای میز مزه نگاه می‌کنند. اما برای کسانی که می‌خواهند خاص به نظر برسند، ماست موسیر کمی تکراری ست و باید به دنبال یک محصول جدیدتر با طعم متفاوت باشند.

ماست هالوپینو همان محصولی ست که می‌تواند میز مزه برای تولد را به بهترین شکل به خود اختصاص دهد. در کنار این ماست می‌توانید براساس سلیقه خود از چیپس، نان خشک خرد شده و یا سبزیجاتی مثل کاهو و خیار استفاده کنید. این ماست با طعم تند خود هر کسی را به وجد می‌آورد و مطمئنا پذیرایی بهتری خواهید داشت.

راضی بودید؟

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا