زیباییمجله

پاکسازی صورت با میسلار واتر، شیر پاک کن و چشم پاک کن

حتما تا کنون برایتان پیش آمده است که پس از یک روز سنگین کاری صورت خود را پاکسازی کرده یا آرایشی که چندین ساعت روی صورت داشته‌اید را پاک کنید. طراوتی که در این زمان در پوست خود احساس می‌کنید، بسیار لذت‌بخش است. علاوه بر اینکه با پاکسازی چهره خود را روشن‌تر و شاداب‌تر می‌سازید، به سلامت پوست صورت خود نیز کمک بسیاری می‌کنید و در دراز مدت مانع اثرات مخرب لوازم آرایشی بر پوست می‌شوید.

در این بین استفاده از محصولات پاکسازی صورت باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. در واقع تنها در صورتی می‌توانید زیبایی و سلامت پوست خود را تأمین کنید که از کیفیت سلامت محصولات پاکسازی اطمینان داشته باشید.‌ در ادامه راجع به محبوب‌ترین محصولات پاکسازی صورت صحبت خواهیم کرد.

 

میسلار واتر

قطعا وقتی به پاکسازی صورت با میسلار واتر فکر می‌کنید، با این محصول آشنایی نسلی دارید و باید شناخت دقیق ویژگی‌های آن برایتان حایز اهمیت باشد. میسلار واتر  سال‌هاست به عنوان یک پاک‌کننده آرایشی ایده‌آل شناخته می‌شود. این محصول آنچنان باکیفیت و البته موثر است که در اروپا از آن به عنوان راز زیبایی صورت یاد می‌شود. آنچه در استفاده از این محصول آرایشی بهداشتی مورد توجه قرار می‌گیرد، استفاده از فناوری بی‌نظیر در ساخت آن است.

مهم‌ترین هدفی که  کمپانی تولیدکننده میسلار واتر در تولید این محصول مدنظر قرار داده، ایجاد تمیزی پوست در کنار نرمی و لطافت آن است. مهم‌ترین ویژگی این محصول پاکسازی صورت عدم نیاز به شستشو با آب است. نحوه عملکرد این پاک‌کننده به این صورت است که با از بین بردن ناخالصی‌های روی پوست، نرمی و زیبایی ذاتی آن را حفظ می‌کند‌. ذرات روغنی تشکیل‌دهنده میسلار واتر یا همان میسل‌ها با جذب هر نوع آلودگی، آن را از روی پوست پاک می‌کنند.

ترکیب به کار رفته در میسلار واتر انواع کرم پودر، ریمل، خط چشم و هر نوع آرایش مربوطه چشم و سایر محصولات آرایشی را با کیفیت عالی از روی پوست پاک می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید، محصولات پاکسازی صورت با محصولات مراقبت از پوست متفاوت بوده و کارایی متفاوتی ارائه می‌دهند. در حالی که میسلار واتر یک پاک‌کننده آرایشی کامل است و با کاربری ساده و آسان نقش محصولات مراقبتی را نیز ایفا می‌کند، در مورد راز زیبایی صورت با استفاده از میسلار واتر می‌توان به چند نکته جالب اشاره کرد. ذرات لیپیدی تشکیل‌دهنده میسلار واتر با دو ویژگی متضاد آب‌ گریزی و آب دوستی، ضمن جذب و پاکسازی هر نوع ناخالصی و آلودگی به حفظ رطوبت پوست و آبرسانی آن کمک می‌کنند.

جالب این است که میسلار واتر بر خلاف سایر پاک‌کننده ظاهری شبیه به آب دارد. به همین خاطر برای استفاده بهینه از آن باید، محلول میسلار واتر را روی پدهای پنبه‌ای ریخته و به صورت خود بمالید. این محصول پاکسازی صورت برای مواقعی که  شرایط لازم برای شستشوی صورت را ندارید، مانند مواقعی که در مسافرت هستید، بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. میسلار واتر با ترکیب پاک‌کنندگی ملایمی که دارد، برای انواع پوست‌های حساس، چرب و مختلط مناسب است و می‌توانید با خیال آسوده از آن به عنوان یک محصول آرایشی بهداشتی روتین استفاده کنید. استفاده از این پاک‌کننده آرایشی و شاداب‌کننده پوست آنچنان مفید و موثر است که اگر مدتی از آن استفاده کنید، به سراغ محصول دیگری نخواهید رفت.

images_1673513575.png

شیر پاک کن

شیر پاک کن نامی آشنا در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی است. این محصول کرم مانند سفید رنگ می‌تواند به خوبی هر نوع آلودگی، موارد آرایشی و چربی را از روی پوست صورت پاک کند. شیر پاک کن تنها یک محصول پاکسازی صورت ساده نیست. این محصول کرم مانند لطیف از ویتامین ای تشکیل شده و سرشار از آنتی اکسیدان است. به همین خاطر استفاده از آن علاوه بر پاکسازی و نظافت صورت به حفظ طراوت، جوانی و شادابی پوست کمک می‌کند و مانع ایجاد چین و چروک می‌شود. بهتر است بگوییم شیر پاک کن ضمن پاکسازی پوست صورت و آبرسانی آن، مواد مغذی مورد نیاز پوست را نیز فراهم می‌کند. این محصول به صورت کلی برای پاک کردن آرایش چشم، آلودگی‌های محیطی، مواد آرایشی بیس و پاک کردن چربی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیر پاک کن ها می‌توانند جایگزین ایده‌آلی برای آب و صابون باشند. اگر از آب و صابون برای از بین بردن چربی صورت استفاده کرده باشید، می‌دانید که پوستتان تا چه حد خشک و آسیب‌پذیر می‌شود. در حالی که شیر پاک کن ضمن پاکسازی فوق‌العاده موثر به حفظ لطافت پوست صورت نیز کمک می‌کند. برای استفاده از این محصول  پاکسازی صورت کافی است فقط دست‌ها را با آب و صابون بشویید و سپس مقداری از کرم شیر پاک کن را روی دست‌ها ریخته و به صورت یکنواخت روی صورت خود بمالید. چند دقیقه‌ای صبر کرده و سپس با استفاده از پنبه یا پد آرایشی شیر پاک کن را از روی پوست خود پاک کنید. شیر پاک انواع مختلفی دارد و باید نوع سازگار با پوستتان را تهیه کنید.

images_1673513540.png

چشم پاک کن

همانطور که می‌دانید مواد آرایشی که برای چشم استفاده می‌کنید، حالت چسبندگی دارند‌. اگر چه بیشتر این مواد آرایشی با مواد شوینده پاک می‌شوند؛ اما برای از بین بردن کامل آن‌ها و اثرات مخربی که روی سلامت چشم و مژه‌ها می‌گذارند، باید از پاک‌کننده‌های مخصوص چشم استفاده کنید. چشم پاک‌ کن‌ها جزو محصولات پاکسازی صورت هستند؛ اما ترکیبات آن‌ها به دلیل حساسیت بیشتر چشم‌ها با محصولات پاکسازی دیگر متفاوت است.

چشم پاک کن‌ها بر پایه آب و روغن هستند و قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارند. با توجه به اینکه پایه ترکیبات چشم پاک کن‌ها متفاوت است، قدرت پاک‌کنندگی و ویژگی‌های متفاوتی دارند و معمولا در انواع تک فاز و دو فاز عرضه می‌شوند. چشم پاک کن‌های تک فاز با پایه آب برای پاک کردن مواد آرایشی سبک و چشم پاک کن‌های دوفاز با پایه روغن برای پاک کردن مواد آرایشی چسبنده کاربرد دارند.

 

جمع بندی

پوست صورت به دلایل متعددی دائما در معرض آلودگی قرار دارد؛ از طرفی استفاده از مواد آرایشی و چربی طبیعی پوست نیز بر آلودگی آن می‌افزایند. محصولات بهداشتی بسیار متنوعی وجود دارند که برای پاکسازی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو محصولات میسلار واتر، شیر پاک کن و چشم پاک کن با ترکیبات موثر خود و مزایایی که ارائه می‌دهند، از محبوبیت بیشتری برخوردارند. با استفاده از این محصولات می‌توانید ضمن پاکسازی آلودگی صورت، زیبایی، سلامت و طراوت پوست خود را تأمین کنید.

راضی بودید؟

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا