مجله

چرا از محصولات دمودکسیلین استفاده کنیم؟

چرا از محصولات دمودکسیلین استفاده کنیم؟

آیا تابه‌حال انگلی به نام دمودکس را شنیده‌اید؟! اگر به گوشتان هم نخورده‌است ما امروز در این‌جا حسابی درباره‌ آن برای شما صحبت می‌کنیم. دمودکس یک نوع کنه‌ ۸ پایی است که روی پوست و فولیکول‌های موهای ما زندگی می‌کنند. این انگل با چشم غیرمسلح قابل‌رؤیت نیست و تنها از طریق دستگاه‌های مخصوص مثل ذره‌بین حرفه‌ای می‌توان را دید.

روی پوست و موی بیشتر افراد به‌طور طبیعی تعدادی از این انگل‌ها زندگی می‌کنند و تنها زمانی می‌تواند نگران‌کننده شوند که بیش‌از حد نرمال رشد و تولیدمثل کنند. اینجاست که وجود انگل دمودکس می‌تواند نگران‌کننده شود؛ زیرا باعث ایجاد مشکلاتی مثل قرمز شدن پوست، خشکی بیش از حد و خارش می‌شوند.

اگر متوجه چنین علائمی در اطراف پوست چشم و صورت خود شده‌اید یا موهایتان مدتی است بیشتر از حد معمول خشک شده است، باید کمی به وجود و تکثیر انگل دمودکس مشکوک شوید. مجموعه لووین کر با تولید محصولات دمودکسیلین به‌صورت تخصصی موفق شده تا از زیاد شدن تعداد این انگل روی پوست جلوگیری کند.

محصولات دمودکسیلین چیست و شامل چه مواردی می‌شوند؟

اگر تصور می‌کنید که با شستشوی مداوم صورت و موهای خود می‌توانید این انگل را از بین ببرید، باید در همین ابتدا به شما بگوییم که این کار بی‌فایده است. زمانی‌که در تست دمودکس لووین کر متوجه تعداد بیش‌از اندازه آن شوید، تنها راه مبارزه با آن استفاده از محصولات دمودکسیلین است.

برای مثال اگر روی پوست سر شما تعداد زیادی انگل دمودکس تشخیص داده شود، با شامپوی معمولی نه‌تنها از منتشر شدن آن جلوگیری نمی‌شود، بلکه می‌تواند به پوست سرتان آسیب برساند. اما محصولات دمودکسیلین با استفاده از مواد ضد دمودکس فرموله شده‌اند و همراه با مواد طبیعی آبرسانی و رطوبت‌رسان می‌کنند و مانع از خشک شدن بیش‌ازحد پوست شما می‌شوند.

معرفی محصولات دمودکسیلین

این محصولات به‌صورت تخصصی توسط شرکت لووین کر ارائه می‌شوند، اما پیش‌از آن که اقدام به خرید کنید، خوب است که انواع آن را بشناسید.

تونیک مو دمودکسیلین

انگل دمودکس روی فولیکول‌های پوست و مو رشد می‌کنند؛ اگر در تست متوجه شدید که این انگل‌ها روی موهای شما بیش‌از اندازه زیاد شده‌اند نگران نشوید، شما می‌توانید از تونیک مو دمودکسیلین استفاده کنید.

این تونیک که با هدف کمک به کاهش تراکم این انگل هشت‌پای مرموز تولیدشده به درمان ریزش مو کمک می‌کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد تونیک موی سر دمودکسیلین شامل عبارت‌اند از:

حاوی عصاره روغن برگ درخت چای، تخم کتان، برگ گزنه، قهوه، رزماری و شنبلیله است. همه این عصاره‌های نام‌برده‌شده به مهار انگل و ریزش مو ارثی و حتی غیر ارثی نیز کمک می‌کند. جالب است بدانید که این تونیک می‌تواند از سفیدی مو پیشگیری کند و رنگدانه‌های موجود در مو را با استفاده از با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود حفظ کند.

خواص روغن درخت چای برای جوش در بسیاری از نوشته‌های علمی آورده شده است.

ژل شستشوی صورت دمودکسیلین

انگل دمودکس علاقه زیادی به سلول‌های مرده پوست دارد؛ زیرا منبع تغذیه آن است. ژل شستشوی صورت دمودکسیلین یک پاک‌کننده عمیق پوست چرب است. این محصول خاصیت کنترل چربی دارد و برای انواع پوست مناسب است و ویژگی ضد خارش بودن آن می‌تواند از قرمزی و پوست پوست شدن صورت جلوگیری کند.

اگر تجمع دمودکس در اطراف پوست بینی و در بخش انتهایی چشم باشد، معمولاً با التهاب شدید همراه است و به‌صورت قرمز شدن بروز می‌کند. ژل شستشوی صورت دمودکسیلین کمک می‌کند تا به میزان قابل ‌توجهی از این التهاب و قرمزی پوست جلوگیری شود.

شامپوی دمودکسیلین

این محصول علاوه‌بر آنکه قیمت مناسبی دارد، از ترکیب فوق‌العاده‌ای ساخته شده که هم به ریزش مو کمک می‌کند و هم مانعی بزرگ برای تکثیر بیشتر این انگل به‌شمار می‌رود.

از ویژگی‌های شامپوی دمودکسیلین می‌توان به خاصیت ضد شوره بودن آن، متعادل کردن چربی پوست سر، ضد خارش بودن و مهم‌تر از همه جلوگیری از نازک شدن و ریزش مو اشاره کرد. این شامپو نیز همانند سایر محصولات دمودکسیلین از خاصیت ضد انگل، ضد قارچ و باکتری برخوردار است.

کرم دور چشم دمودکسیلین

یک محصول اختصاصی برای افرادی که معمولاً از خشکی دور چشم رنج می‌برند. این محصول یک رطوبت‌رسان طبیعی برای دور چشم محسوب می‌شود و خاصیت ضد چروک دارد و از تیرگی و پف کردن اطراف چشم نیز جلوگیری می‌کند.

همچنین می‌تواند به‌عنوان یک کانسیلر برای در زیر مواد آرایشی دور چشم مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً اکثر افراد از افتادگی و نازک بودن پوست دور چشم خود نگران هستند، این کرم کمک می‌کند تا به‌مرور زمان و در طی استفاده منظم پوست اطراف چشم ضخیم‌تر شود و استحکام بیشتری بیابد.

کرم مرطوب کننده دمودکسیلین

اگر در شهرهایی زندگی می‌کنید که از آب‌وهوای خشکی برخوردار است و مسلماً شما مجبور به استفاده مداوم از کرم‌های مرطوب کننده هستید و اگر هم تاکنون به جواب دلخواه خود نرسیده‌اید، ما کرم مرطوب کننده دمودکسیلین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مرطوب کننده دمودکسیلین دو نوع دارد که می‌تواند برای پوست چرب و خشک مناسب باشد. کرم مرطوب کننده مناسب پوست چرب فلوئید مرطوب کننده دمودکسیلین نام دارد.

این محصول به‌راحتی عمیقا پوست را مرطوب می‌کند و دوام طولانی هم دارد. سریع جذب می‌شود و سبک است و یکی از نقاط قوت آن ترمیم سلول‌های پوست است.

چگونه از محصولات دمودکسیلین استفاده کنیم؟

اگر محصول خریداری‌شده شما مربوط به پوست صورت باشد، در سه هفته اول حتما باید یک شب در میان اسپری شود. از هفته چهارم به بعد در صورت عدم مشاهده حساسیت، می‌توانید آن را با سرانگشتان خود به‌صورت دورانی و آرام ماساژ دهید تا کل مواد محصول روی پوست صورت پخش و جذب شود.

اگر هم محصولات مخصوص مو و پوست سر را خریداری کرده‌اید، نیاز است ۱ یا ۲ بار در هفته در ۵ ناحیه از سر اسپری و سپس ماساژ داده شود. معمولاً بیشتر افراد از این‌که محصولات پوست و مو نیاز به آبکشی دارد استقبال نمی‌کنند، اما نکته جذاب محصولات دمودکسیلین در همین‌جاست، یعنی شما پس‌از استفاده از آن‌ها نیاز به شستشو و آبکشی ندارید.

سخن پایانی

دمودکس انگلی است که اجتماع بیش‌از حد آن روی فولیکول‌های پوست سر و صورت می‌تواند نگران‌کننده باشد و در انتها منجر به بروز بیماری‌هایی مثل آکنه، ریزش مو و روزاسه شود. لووین کر اولین مجموعه تخصصی در ایران است که به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و ویژه روی این انگل تحقیقات لازم را انجام داده و محصولات دمودکسیلین را برای مبارزه و تراکم بیش‌از حد آن ارائه کرده است. شما با استفاده از این محصولات می‌توانید از تکثیر بیش‌از اندازه انگل‌ها جلوگیری کنید و پوستی شاداب و سالم داشته باشید.

 

1.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا