کتابخانه

نلسون کودکان تکست بوک 2024 ویرایش 22

دانلود نلسون 2024

دانلود رایگان کتاب نلسون تکست بوک اطفال 2024 ویرایش 22 (تکست بوک نلسون کودکان) (Nelson Textbook of Pediatrics) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف). کتاب نلسون اطفال 2024 کامل ترین و آخرین نسخه از سری کتاب های کودکان است که در 15739 صفحه برای دانلود رایگان قرار داده شده است. این کتاب توسط انتشارات الزویر به چاپ رسیده و به عنوان رفرنس و مرجع اصلی متخصصین اطفال مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی کتاب نلسون اطفال 2024 ویرایش 22

کتاب نلسون کودکان یکی از شناخته شده ترین کتب تخصصی برای بیماری های اطفال می باشد. این کتاب همه بیماری های کودکان را اعم از بیماری های ژنتیکی و مادرزادی، متابولیسم، ارتوپدی و روان پزشکی و نورولوژی و نیز بیماری های داخلی اطفال را بطور کامل پوشش می دهد.

 

کتاب تکست بوک نلسون اطفال 2024 آخرین نسخه از سری کتاب های نلسون است که با فرمت pdf (پی دی اف) به رایگان برای دانلود قرار داده شده است.

حجم بسیار بالای این کتاب نشان دهنده کامل و جامع بودن آن برای تشخیص و درمان بیماری های کودکان می باشد. به همین دلیل وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کتاب مبانی طب کودکان یا نلسون اسنشیال را برای دانشجویان پزشکی انتخاب کرده است. زیرا که حجم بالای تکست بوک نلسون برای دانشجویان پزشکی مناسب نیست و برای متخصصین و رزیدنت های اطفال که بطور تخصصی در این زمینه طبابت می کنند مناسب تر است.

ویرایش بیست‌ودوم کتاب نلسون، مانند نسخه‌های قبلی، ساختار مشخصی را دنبال می‌کند تا به متخصصان اطفال و رزیدنت‌های این رشته در تشخیص و درمان بیماری‌های نوزادان، کودکان و نوجوانان کمک کند. این ویرایش آخرین نسخه منتشر شده از این سری کتاب است و نسبت به نسخه قبل، به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات زیادی داشته و چندین فصل جدید به آن اضافه شده تا جدیدترین روش‌های تشخیصی و درمانی را پوشش دهد.

علاوه بر این، این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که نه تنها متخصصان، بلکه سایر افرادی که با کودکان سروکار دارند، بتوانند از برخی بخش‌های آن بهره‌مند شوند.

 

دانلود نلسون 2024 جلد اول

دانلود نلسون 2024 جلد دوم

راضی بودید؟

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا