مجله

مودم جیبی تی پی لینک

 

مودم های جیبی از جمله تجهیزات پر کاربردی هستند که امروزه مورد استفاده کاربران بسیاری قرار می گیرند؛ ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی یکی از بهترین مدل های مودم جیبی بپردازیم، اگر خواهان این هستید که اطلاعات کاملی در این زمینه دریافت کنید به شما خواندن این مقاله را پیشنهاد می دهیم.

معرفی مودم جیبی تی پی لینک

مودم جیبی تی پی لینک ساخت شرکت چینی تی پی لینک بوده که در زمینه ساخت و طراحی انواع مودم و تجهیزات مخابراتی مشغول به فعالیت می باشد؛ مودم های تولیدی این شرکت از عملکرد و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و جزو پر فروش ترین دستگاه ها در بازار هدف محسوب می شوند؛ این مودم ها از لحاظ ظاهری سایز کوچکی و وزن بسیار کمی دارند به همین منظور به راحتی قابل حمل می باشند و در جا به جایی آن ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

در معرفی ویژگی ها و مشخصات مودم جیبی تی پی لینک می توان به این موضوعات اشاره داشت که این دستگاه ها با باتری و توسط سیم کارت کار می کنند که می توان از آن ها برای اتصال به اینترنت در هر مکانی استفاده نمود؛ مودم جیبی تی پی لینک دارای یک صفحه نمایشگر است که اطلاعات مربوط به دستگاه را نمایش می دهد و می تواند محدوده اینترنتی وسیعی را پوشش دهی کند.

معرفی انواع مودم تی پی لینک

شرکت تی پی لینک مودم های تولیدی خود را در طیف گسترده ای از مدل ها به تولید می رساند که ما در این قسمت قصد داریم به معرفی هر یک از آن ها به همراه مشخصات و ویژگی ها بپردازیم، با ما همراه باشید.

  1. مودم جیبی وایرلس تی پی لینک: مودم های جیبی وایرلس شرکت تی پی لینک به دو صورت با سیم و بدون سیم و توسط یک سیم کارت کار می کنند که این مودم ها از لحاظ ظاهری دارای سایز کوچک و وزن سبک می باشند.

مودم های جیبی وایرلس تی پی لینک از شبکه های اینترنتی 3G و 4G پشتیبانی می کنند و بدون محدودیت مکانی در هر فضایی قابل استفاده می باشند؛ این دستگاه ها آنتن دهی بسیار قوی ای دارند که سرعت دانلود در آن ها بسیار قوی می باشد و جزو پر فروش ترین مودم ها به شمار می آیند.

  1. مودم جیبی تی پی لینک ADSL: این سری از مودم های جیبی تولیدی شرکت تی پی لینک، بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند که هم با سیم و هم بدون سیم کار می کنند و در متنوع ترین سری ها به تولید می رسند که مدل های n و ac این مودم ها در سطح بالایی از سرعت قرار می گیرند.
  2. مودم تی پی لینک VDSL: مودم های تی پی لینک VDSL نوع جدید از مودم های ADSL هستند که از سرعت بالا و قوی برخوردار می باشند و جزو پر فروش ترین مودم های شرکت تی پی لینک به حساب می آیند.

نکات انتخاب بهترین مودم تی پی لینک

برای آن که بتوانید بهترین مودم تی پی لینک را انتخاب نمایید، لازم است که در ابتدا با مشخصات و ویژگی های سری های مختلف این محصول آشنایی پیدا کنید.

  1. اگر راغب هستید که چندین سیستم را به مودم خود متصل نمایید باید مودم هایی را انتخاب کنید که دارای چند پورت هستند و در واقع مسئولیت پورت ها این بوده که به کاربران اجازه می دهند با یک کابل یا سیم، مودم را به سیستم خود وصل نمایند.
  2. مودم های جیبی تی پی لینک همان طور که اشاره شد، دارای مدل های مختلفی هستند که دو سری n و ac آن ها دارای بیشترین سرعت در انتقال می باشند.
  3. اگر خواهان این هستید که مودم مورد مصرفی شما آنتن دهی قوی ای داشته باشد، ما به شما توصیه می کنیم که مودم هایی را خریداری نمایید که دارای ۳ یا چندین آنتن هستند.
  4. مودم های جیبی تی پی لینک به دو صورت تک بانده و دو بانده به تولید می رسند که نوع دو بانده آن ها، داده ها را می تواند با بیشترین سرعت انتقال دهد.
  5. مدل های مختلف مودم های جیبی تی پی لینک، سرعت های انتقال مختلفی دارند و هر کدام دارای یک کاربرد جداگانه و ویژگی خاصی هستند که قبل از خرید باید به این مسائل توجه زیادی نمایید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

نحوه خرید مودم جیبی تی پی لینک

مودم های جیبی تی پی لینک را می توان از فروشگاه های فروش تجهیزات شبکه ای سراسر کشور به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمود؛ اما برخی از مراکز فروش وجود دارند که این دستگاه ها را بدون واسطه و با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند و خریدی رضایت بخش و به صرفه را برای آنان فراهم می آورند.

فروشگاه آ‌.اس.پ یک فروشگاه اینترنتی بوده که در عرصه فروش انواع مودم جیبی تی پی لینک، خرید PS4، لپ تاپ استوک، انواع گوشی و … به طور تخصصی فعالیت دارد و محصولات نام برده را با حذف واسطه ها، با بهترین کیفیت و قیمت به بازار عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

از طریق این فروشگاه می توان انواع مودم جیبی تی پی لینک را به صورت اینترنتی خریداری نمود و درب منزل تحویل گرفت؛ لازم به ذکر است که فروشگاه نام برده، تمام کالاهای خود را به همراه ضمانت نامه، گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد و این امکان را برای خریداران به وجود می آورد که بتوانند با خیالی آسوده، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

سخن پایانی

مودم جیبی تی پی لینک از بهترین مودم های موجود در بازار است که در سری های گوناگونی به تولید می رسد و تقاضا برای خرید و استفاده از آن ها بالا می باشد؛ ما سعی کردیم تمام هر آنچه که لازم بود راجع به این سری از مودم های جیبی بدانید را در اختیارتان قرار دهیم، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا می خواهید راجع به قیمت مودم های نام برده مطلع شوید، کافی است با شماره تلفن هایی که در همین صفحه مشاهده می کنید تماس حاصل نمایید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا