زیباییمجله

راه های تشخیص رژ لب مک اصل از فیک

رژلب یکی از اصلی ترین لوازم های آرایشی برای میکاپ چهره است که در کنار ابزارهای آرایشی چشم و یک کرم پودر فول کاور به خوبی میتواند جلوه زیباتری از چهره را به نمایش بگذارد. از آنجایی که این محصول تماس مستقیم با پوست لب داشته و این ناحیه پوست نازک تری هم دارد، خرید رژلب اصل بسیار اهمیت پیدا میکند. هم چنین ممکن است در اثر خوردن یا آشامیدن رنگ رژتان کم رنگ یا پاک شود و شما ناچار به تمدید آن شوید. پس مهم است محصولی که انتخاب میکنید از ماندگاری بالایی نیز برخوردار باشد.

در بین بهترین رژلب های موجود در بازار رژلب مک مدل POWDER KISS یکی از پرفروش ترین هاست که در رنگ بندی مختلفی عرضه شده است. محبوبیت بالای این محصول باعث شده تا شاهد ورود نمونه های تقلبی و فیک آن باشیم. اما میتوان با شناخت راه های تشخیص رژلب مک اصل از فیک کاری کرد که در دام تبلیغات دروغین، محصولات فیک و بی کیفیت نیفتاد.

9 روش مقایسه رژلب M.A.C اصل با تقلبی

  1. تشخیص از روی جعبه

یکی از روش های مؤثر برای تشخیص رژ لب مک اصل از تقلبی، دقت در بررسی کردن جعبه محصول است. توجه داشته باشید که بسته بندی محصولات اورجینال همیشه از کیفیت بالا و بدون خط و خش در کاغذ یا مقوای جلد و نایلون وکیوم برخوردار است. نوشته ها با حروف خوانا و کیفیت رنگ بالا چاپ شده اند. اما در رژلب مک تقلبی بسته بندی بسیار ضعیف تر، جنس کاغذ نازک تر، نوشته ها کم رنگ تر، و شاهد تفاوت در فونت و سایز نوشته ها و حتی غلط املایی خواهید بود.

  1. بررسی بارکد

رژ لب تقلبی MAC ممکن است بارکد چاپ شده داشته باشد. جعبه رژ لب را به طرف خود بچرخانید و بارکد را با دقت نگاه کنید. اگر بارکد، به صورت یک برچسب روی جلد رژ لب چسبانده شده بود، شک نکنید که محصول تقلبی است.

شما میتوانید بارکد و شماره سریال منحصر به فردی که روی جعبه درج شده را در سایت رسمی مک بررسی کنید. هم چنین به یاد داشته باشید که رژ لب مک اصل دارای شماره سریال هایی هستند که با A، B یا C شروع می شوند و معمولاً با دو شماره دنبال می شوند (مانند ” A44″ یا ” B32″)

بررسی بارکد

  1. بررسی لوگو برند

لوگو محصول یکی دیگر از راه های شناسایی رژلب مک اصل از تقلبی است. لوگو برند مک با حروف بزرگ انگلیسی و نقطه در بین آنها نوشته شده است، بدین صورت C.A.M

فونت لوله رژلب اورجینال از نظر ارتفاع بسیار کوچکتر و به هم نزدیکتر است. اما در نمونه تقلبی ممکن است در عین شباهت، قد لوگو کمی بلندتر و فاصله بین حروف از “” M به “” C کمی بیشتر باشد. نقاط دو طرف حرف “” A نیز باید کاملا گرد باشند.

میتوان گفت که لوگو MAC تقریباً در درپوش لوله حک شده و قابل لمس نیست. اما در محصول تقلبی ممکن است چاپ یا چسبانده شده باشد، که قطعا با مرور زمان محو میشود.

توجه به نشانه های ظاهری محصول

  1. تشخیص از روی بدنه رژلب

همان گونه که انتظار می رود درپوش تیوب فیک به راحتی و به صورت نرمال با تیوب خود مچ نمی شود. امتحان کردن درب تیوب ها یکی از راه های تشخیص رژ لب مک اصل از فیک است که می شود به آن دقت کرد. رژلب های مک اصل اندازه برابری باهم دارند و درپوش آن ها به همدیگر میخورند. رژلب فیک اما درپوش نازک تر و شکننده تری دارد.

علاوه بر این، سیلندر رژ لب مک اصل با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده و به راحتی بالا و پایین می رود. در مقابل، در رژ لب های تقلبی حتی اگر تیوب را تا آخرین حد به سمت پایین بپیچانید، باز هم مقداری از رژ از پشت تیوب دیده می شود. این تفاوت ها در کیفیت تیوب به شما کمک می کند تا محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

یکی دیگر از روی های تشخیص رژلب مک اورجینال از تقلبی توجه به جنس لوله نقره ای آن است. در محصول اورجینال لوله براق است و در نمونه تقلبی مات خواهد بود. هم چنین میتوانید روی آن دست بکشید تا کیفیت و جنس آنرا محک بزنید.

  1. تشخیص از روی نوک رژ لب

یکی دیگر از نشانه های تقلبی بودن رژ لب مک، وجود خط اضافی روی دیواره رژ است که انتهای آن مشخص است. اما باید بسیار دقت کنید، زیرا برخی از برند های تقلبی سر رژ لب را مانند نسخه اصلی طراحی می کنند. به همین دلیل، باید به دیگر فاکتورها نیز توجه کنید تا از اصل بودن محصولی که تصمیم به خرید آن داشته اید اطمینان حاصل کنید.

  1. انگشتان خود را روی حلقه نقره روی لوله بکشید.

شما باید بتوانید حلقه را در یک MAC واقعی احساس کنید. انگشت خود را از بالا به پایین روی حلقه نقره ای که درپوش را از اپلیکاتور جدا می کند حرکت دهید. اگر کمی برآمدگی احساس کردید، میتوانید بدانید که با یک رژ لب اصلی MAC طرفید. اما اگر صاف باشد، جعلی است.

  1. بو و رایحه محصول

یکی از راه های ساده تشخیص رژ لب مک اصل از تقلبی، توجه به بوی آن است. رژ لب مک تقلبی معمولاً بویی نامطبوع و شیمیایی دارد، در برخی از موارد هم بوی میوه یا آب نبات میدهد. در حالی که رژ لب اصل دارای بویی ملایم و شبیه به وانیل است. این تفاوت در بو که دقیقا ارتباط با مواد تشکیل دهنده محصول دارد، می تواند به شما در تشخیص اصل بودن رژ لب مک از فیک آن کمک کند.

  1. تشخیص از روی برچسب زیر رژ لب

یکی از نشانه های رژ لب مک تقلبی، اندازه برچسب زیر آن است که معمولاً بزرگتر از استیکر های روی رژ لب های اصلی است. در استیکرهای اصلی مک، نام رنگ و شماره رنگ به صورت واضحی درج شده و جنس استیکریا همان برچسب آن مات تر به نظر می آید. توجه به این جزئیات می تواند در تشخیص اصل بودن رژ لب به شما کمک کند.

  1. تست رژلب روی پوست دست

یکی از روش هایی که میتوان از آن در خریدهای حضوری برای مقایسه محصول اصل از فیک بکار برد، تست رژ لب روی پوست دست است تا کرمی بودن آن را بررسی کنید. به نحوه قرار گرفتن رژ لب روی پوست خود توجه کنید. سپس آن را با انگشت خود احساس کنید تا قوام آن را بررسی کنید. رژ لب مک اصل دارای قوام سبک و کرمی است در حالی که یک رژلب تقلبی بافت سنگین‌ و چرب‌تری دارد.

جمع بندی:

با شناسایی راه های تشخیص رژلب مک اصل از فیک میتوانید با خیال راحت، بودجه خود را صرف خرید یک محصول اورجینال کنید. بررسی کیفیت بسته بندی و نشانه های ظاهری، دقت در اندازه و کیفیت تیوب و درپوش آن و در نظر گرفتن بوی رژ لب و … از مهم ترین مواردی هستند که قبل از خرید باید به آن دقت کرد. در نهایت خرید از یک فروشگاه معتبر آرایشی میتواند تا حد زیادی کار شما را ساده تر کند. فروشگاه عسل بانو بهترین محصولات آرایشی و مراقبتی روز دنیا را به صورت اصل و اورجینال با قیمت مناسب ارایه مینماید.

راضی بودید؟

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا