مجله

معرفی 5 متخصص برتر واریس

بیماری واریس به علت پیچ‌خوردگی سیاهرگ‌ها و اختلال در هدایت جریان خون، ایجاد می‌شود. این بیماری نه تنها بر زیبایی پوست صورت و سایر اندام‌های بدن تأثیرگذار است، بلکه ممکن است بسیار دردناک باشد و در موارد شدید، فعالیت‌های روزمرۀ شما را مختل کند.  به همین دلیل باید برای درمان واریس به پزشک متخصص مراجعه کرد.

 پزشکان عمومی ممکن است ابزار و تجهیزات لازم برای درمان حرفه‌ای بیماری واریس را در اختیار نداشته باشند. تنها پزشکانی که دارای تخصص قلب و عروق یا پوست هستند، می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. مراجعه به پزشک متخصص باعث می‌شود که نوع بیماری واریس شما دقیق‌تر تشخیص داده شده و از دستگاه‌های باکیفیت عالی برای درمان استفاده شود.

 تشخیص اشتباه گاهی اوقات ممکن است عواقب خطرناک‌تری داشته باشد. در ادامه ۵ متخصص حرفه‌ای در زمینه درمان بیماری واریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

1. پروفسور مهرداد اقدسی

پروفسور مهرداد اقدسی یکی از بهترین پزشکان و متخصصین بیماری‌ واریس هستند. در مطب دکتر اقدسی از جدیدترین و بهترین روش‌ها برای درمان واریس استفاده می‌شود. ایشان مشاور ارشد بیماری‌های وریدی در تهران و عضو هیات علمی و استاد بیماری‌های وریدی نیز هستند. همچنین فلوشیپ فوق تخصصی قلب و عروق از دیگر مدارک معتبر دکتر مهرداد اقدسی است.

پروفسور اقدسی حدود ۱۸ سال، سابقه درمان بیماری‌های وریدی واریس دارند. پروفسور با سابقه کار طولانی و مفید در فیلد بیماری‌های وریدی، دارای رتبه فلوشیپ رشته اینترنشنال عروق هستند. کلینیک درمان واریس دکتر اقدسی که در شمال تهران قرار دارد، یکی از مجهزترین کلینیک‌ها برای بیماران است. در این کلینیک خدمات زیر به بیماران مبتلا به واریس ارائه می‌شود:

  • لیزر واریس
  • اسکلروتراپی و تزریق واریس
  • رادیوفرکوئنسی – RF
  • درمان واریس با چسب بافتی
  • درمان واریس لگن – واریس دست و پا و غیره
  • اقدامات درمانی لخته‌های عمقی
  • لیزر مویرگ‌های عنکبوتی
  • فلبکتومی
  • تعبیه فیلتر داخل شکم و آنژیوپلاستی و استنت ورید

همکاری با متخصصین حرفه‌ای

پروفسور مهرداد اقدسی سعی کرده‌ است از جدیدترین و به‌روزترین دستاوردهای علم پزشکی و تکنولوژی روز دنیا استفاده کند. به همین دلیل فعالیت‌های خود را همگام با مطالعات محققان مهم جهان مثل (JOSE I. ALMEIDA)، LOWELL S. KABNICK)، (EDWARD G. MACKAY))  پیش می‌برد. دکتر اقدسی از همکاران حرفه‌ای خود در زمینه درمان واریس کمک می‌گیرد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بیمارانی است که به واریس شدید مبتلا هستند.

 

 

. دکتر شروین نجفی زاده (فوق تخصص جراحی عروق)

یکی دیگر از پزشکان حرفه‌ای در زمینه درمان واریس، دکتر شروین نجفی زاده است که دارای مدرک فوق‌تخصص جراحی عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. دکتر نجفی زاده تخصص جراحی عمومی دارند. در مطب ایشان از تجهیزات حرفه‌ای مانند لیزر و اسکلروتراپی برای درمان واریس استفاده می‌شود.

همچنین روش‌های جدید مثل روش تلفیقی، برای درمان واریس شدید توسط دکتر شروین نجفی زاده انجام می‌گیرد. جناب دکتر تشخیص‌های بسیار دقیقی دارند و با صبر و حوصله بیمار را معاینه می‌کنند تا منشأ اصلی ایجاد بیماری مشخص شود.

3. دکتر سید علیرضا نجفی (استاد بیماری‌‌های قلب و عروق)

در مورد بیوگرافی جناب دکتر باید بیان کرد، ایشان فارغ‌التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شیراز بوده و حدود سه سال به‌عنوان پزشک عمومی فعالیت داشته‌اند و بعد از دریافت تخصص، از سال ۱۳۷۲ به‌عنوان متخصص قلب و عروق فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

در مورد تخصص دکتر سید علیرضا نجفی جا دارد اشاره کنیم ایشان، متخصص قلب و عروق و استادیار دانشگاه و همچنین دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و بیمارستان شهید رجایی هستند.

جناب دکتر، علاوه بر این که در زمینه تشخیص بیماری‌های قلب و عروق مهارت بسیار بالایی دارند، خدمات بسیار زیادی را در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های خطرناک مثل واریس نیز ارائه می‌دهند.

دلایل مراجعه بیماران به دکتر علیرضا نجفی

سابقه طولانی و مهارت بالای دکتر نجفی در زمینه تشخیص بیماری‌های واریس باعث می‌شود بیماران با خیال راحت و جهت درمان، به ایشان مراجعه کنند. درصد رضایت بیماران بعد از مراجعه به ایشان بسیار بالا بوده و می‌توان بهبودی را در بیماران مبتلا به واریس شدید، مشاهده کرد.

 

سونوگرافی رگ های واریس

4. دکتر نادر افشاری (متخصص قلب و عروق)

دکتر نادر افشاری متخصص قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. جناب دکتر افشاری دوره تخصص خود را در دانشگاه جندی شاپور سپری کرد. تخصص اصلی جناب دکتر، در زمینه عروق کرونر و بیماری‌های قلبی یا کنترل فشار خون است. همچنین دکتر نادر افشاری در زمینه تغذیه و علم پیشگیری به عنوان پژوهشگر فعالیت می‌کنند.

 با کمک تجربیات جناب دکتر، می‌توان عملکرد قلب را به طور کامل مورد بررسی قرار داد و علت اصلی ایجاد بیماری واریس را پیدا کرد. لازم به ذکر است که دکتر نادر افشاری، عضو انجمن قلب آمریکا نیز هستند. در مطب ایشان خدماتی زیر به بیماران ارائه می‌شود.

  • انواع تست‌های مربوط به قلب
  • درمان بیماران فشار خون
  • آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی
  • درمان انواع آریتمی‌های قلبی

5. دکتر علی ستایش (فوق‌تخصص جراحی عروق)

دکتر علی ستایش احمدی متخصص جراحی عمومی و فوق‌تخصص جراحی عروق هستند. دکتر ستایش در سال ۷۹ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته جراحی فارغ‌التحصیل شدند. در ادامه، حدود پنج سال در رشته لاپاراسکوپی جراحی عمومی به فعالیت پرداخته و در سال ۸۴، تحصیل فلوشیپ رشته جراحی عروق را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز کردند. دکتر علی ستایش در سال ۸۶ مدرک فلوشیپ جراحی عروق را اخذ کرده و در ادامه به‌عنوان پزشک مشاور در زمینه جراحی عروق در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران شروع به فعالیت کرد.

جناب دکتر به شکل هم‌زمان در بیمارستان‌های بهمن و آراد، فعالیت‌هایی مثل جراحی عمومی و جراحی عروق دارد. از دیگر فعالیت‌های جناب دکتر می‌توان به پایه‌گذاری طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد که به همراه ده نفر از همکاران خود بعد از سپری کردن یک دوره تکمیلی در آمریکا، انجام شد. مهارت و تجربه بالای دکتر علی ستایش در زمینه درمان بیماری واریس باعث شده که امروزه به یک پزشک حرفه‌ای و معتبر برای تشخیص شدیدترین نوع بیماری‌های واریس شناخته شود.

بررسی کلی

مراجعه به دکتر واریس باعث می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیماری شما تشخیص داده شده و درمان را آغاز کنید و اثری از عروق خونی برجسته به رنگ‌های بنفش و قرمز روی سطح پوست باقی نماند. رگ‌های واریسی به‌خصوص در ناحیه صورت ممکن است زیبایی شما را تحت‌تأثیر قرار دهند.

 مراجعه به پزشکان بی‌تجربه برای درمان واریس نه تنها باعث می‌شود بیماری شما درمان نشود، بلکه عروق خونی برجسته‌تر شده و واریس شدیدتر می‌شود؛ بنابراین از ابتدا مراجعه به متخصص واریس را اولویت خود قرار دهید.

 

برچسب ها : درمان واریس,علت واریس,علائم واریس,واریس طنابی,واریس عنکبوتی,لیزر واریس,اسکلروتراپی,متخصص درمان واریس

راضی بودید؟

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا