مجله

بروزترین قیمت انواع تیرآهن لانه زنبوری، IPE و هاش در آهن118

تیرآهن جزو مهم‌ترین مقاطع فولادی در ساختمان‌سازی و سایر صنایع است. از این مقطع فولادی در پروژه‌های عمرانی و صنعت استفاده فراوانی می‌شود. بنابراین لازم است به منظور خرید و فروش انواع تیرآهن کاربران و مصرفه کنندگان با این مقطع به طور کامل آشنا باشند. از این محصول در انواع پروژه‌های صنعتی به عنوان پروفیل صنعتی استفاده می‌شود. در این بخش به مقایسه تیرآهن هاش، لانه زنبوری و IPE می‌پردازیم.

تیرآهن در واقع مهم‌ترین مقطع فولادی به منظور تحمل تنش‌های حاصل از نیروهای وارد به سازه است. لازم به ذکر است انتخاب نامناسب این محصول سبب عدم کارایی صحیح آن در سازه می‌شود. این محصول به دو صورت I  و H  بوده و کاربرد زیادی دارد. به طور کلی تیرآهن‌ها از دو بخش جان تیرآهن و بال تیرآهن ساخته می‌شوند. بال تیرآهن به بخش‌های کناری این مقطع گفته می‌شود. جان تیرآهن نیز بخش میانی و اصلی هر تیرآهن است. در ادامه با مشخصات، قیمت و کاربرد هر تیرآهن آشنا خواهید شد.

قیمت تیرآهن لانه زنبوری

 

یکی از انواع تیرآهن‌های موجود در بازار، تیرآهن لانه زنبوری است. در این تیرآهن، دو تیر طوری به یکدیگر متصل شده اند که سبب ایجاد حفره‌های توخالی و پنج ضلعی شده است. از آن جایی که شکل ظاهری آن‌ها به صورت لانه زنبور است، از این رو به آن تیرآهن لانه زنبوری گفته می‌شود. از آن جایی که قیمت‌ها به طور دائم در حال نوسان هستند، بنابراین نمی‌توان قیمت تیرآهن لانه زنبوری را به طور دقیق بیان کرد.

از طرفی میزان تقاضا برای خرید این تیرآهن بسیار مهم است. در طی روزهای مختلف ممکن است شاهد افزایش یا کاهش قیمت این محصول باشیم. بنابراین تعیین قیمت ثابت امری شدنی نیست. در قیمت تیرآهن لانه زنبوری عوامل مختلفی دخیل هستند. از جمله مهم ترین آن‌ها می‌توان به هزینه حمل و نقل، کارخانه تولیدکننده، محل بارگیری، قیمت آهن در بازار جهانی، قیمت ارز و… اشاره کرد. به همین دلیل لازم است قیمت  تیرآهن لانه زنبوری به صورت لحظه‌ای از مرجعی معتبر استعلام شود. به منظور اطلاع از قیمت این تیرآهن به سایت آهن118 مراجعه کنید.

قیمت تیرآهن IPE

 

 

یکی از انواع تیرآهن، تیرآهن‌ IPE است. این تیرآهن با نام معمولی نیز در بازار شناخته می‌شود. ساختار آن شبیه به حرف I انگلیسی است به همین علت با این نام شناخته می‌شود. از مشخصات این محصول بال‌های یکسان با ضخامت ثابت است. استانداردهای ساخت این محصول بر اساس استانداردهای اروپایی است. ابعاد آن 8 تا 60 سانتی متر است.

این تیرآهن به عنوان معروف‌ترین و پرکاربردترین‌ها در ساختمان شناخته می‌شود. علت آن هم کاربردیست که در شکل گیری خرپا و پل لانه زنبوری در سقف ساختمان دارد است. از این تیرآهن معمولا در اسکلت فلزی ساختمان استنفاده می‌شود. از طرفی در پوشش سقف ها؛ پل‌های لانه زنبوری، نعل درگاه ها، خرپاها و…  از تیرآهن IPE استفاده می‌شود. آهن118 یکی از مراکز معتبریست که اقدام به فروش انواع تیرآهن IPE می‌کند. به منظور تهیه این تیرآهن با قیمت روز و مناسب و همچنین کیفیت مطلوب می‌توانید از طریق تماس با شماره 02154473 با این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت تیرآهن هاش یا H

تیرآهن H یا هاش یا تیرآهن بال پهن، رایج‌ترین نوع تیرآهن است. شکل ظاهری این تیرآهن به طور کامل شبیه به حرف H در انگلیسی است از این رو به این نام معروف است. از این تیرآهن در سازه‌های عظیم از جمله ساخت مجتمع تجاری، سوله، پل و… استفاده می‌شود. این تیرآهن در دو نوع سبک و سنگین تولید می‌شود. مشخصات این تیرآهن به صورتیست که ابعاد جان و بال دو تیرآهن با یکدیگر یکسان است. این در حالیست که تیرآهن IPE دارای بخش جان پهن تر و بال هایی هم اندازه و کوتاه تر است. به طور کلی تیرآهن هاش یا H از قدرت بالاتری برخوردار است. از این رو سازه‌ای که با این نوع تیرآهن ساخته می‌شود قطعا مقاومت بالاتری دارد.

آهن118 بزرگ‌ترین مرکز فروش انواع آهن آلات، پروفیل، تیرآهن، نبشی، ناودانی، سپری، ورق، لوله و… است. به منظور خرید انواع تیرآهن با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب می‌توانید ا شماره 02154473 تماس بگیرید. همچنین به منظور مشاهده محصولات می‌توانید به وب سایت آهن118 مراجعه نمایید.

 

 

برچسب ها : قیمت تیرآهن لانه زنبوری,قیمت تیرآهن IPE,قیمت تیرآهن H,قیمت تیرآهن هاش

راضی بودید؟

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا