مجله

معرفی دو هدیه لوکس برای هدیه روز پزشک

شغل پزشکی از مشاغل پیچیده و پراسترس است که دارای مسئولیت و ساعت کاری بالا است از این رو سزاوار است که از آنان بخاطر زحماتی که می‌کشند تشکر کنیم. پزشکان در هر زمان و در هر گوشه از این کره خاکی مقام ارجمند و والایی دارند و نیاز به وجودشان در هر بخش از زندگی از نوزادی تا پیری احساس می‌شود. اهمیت و جایگاه والای این افراد به حدی بالاست که هر کشور روز خاصی را برای بزرگداشت و تقدیر از مقام پزشکان معین نموده‌اند. در کشور ما نیز روز یکم شهریور ماه مصادف با زادروز بوعلی سینا را روز پزشک نامیده‌اند. در این فرصت هر کسی که یکی از اعضای خانواده و یا دوست پزشک دارد اقدام به خرید هدیه روز پزشک میکند.

اما هدیه روز پزشک باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ چه هدیه ای مناسب برای دانشجوی پزشکی است؟ بهترین هدیه برای پزشک چیست ؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که برای خرید هدیه روز پزشک باید ابعاد مختلفی را بسنجیم و هدیه ای را برای پزشک خود انتخاب کنیم که هم در شان و مقام این افراد باشد هم کارایی و اثربخشی داشته باشد. شرکت هدیه تبلیغاتی اریسا با ارائه پکیج های کاربردی در بسته‌بندی شیک و عرضه انواع هدایای تبلیغاتی خاص به این نیاز شما عزیزان پاسخ داده است. در ادامه به معرفی دو مورد از هدایای لوکس برای پزشکان میپردازیم.

پنج پیشنهاد لاکچری برای هدیه دادن به دکتر

در ادامه ده ایده خوب برای هدیه دادن به پزشک ها را معرفی می‌کنیم:

  • هدایای کاربردی : از نظر ما بهترین هدیه ای که میتوانید به یک پزشک اهدا کنید، ابزار و وسیله ای است که هنگام کار و فعالیت روزانه همواره در دسترس او بوده و مورد استفاده قرار گیرد. البته اشتباه نکنید! منظور ما خرید تجهیزات پزشکی پیچیده نیست! بلکه ابزار های عمومی مورد استفاده پزشکان، مانند اکسیژن سنج، قند سنج، گوشی پزشکی و … . اگر دنبال چنین هدیه ای میگردید، مجموعه محصولات (بسته سلامت) را در سایت شرکت اریسا مشاهده کنید.
  • ساعت نفیس دیواری: ساعت های دیواری نفیس صنایع دستی یا مدرن، برای نصب در مطب یا منزل دکتر.
  • باکس رز جاودان: برای قرارگیری روز میز دکتر یا قرارگیری در دکور مطب یا منزل.
  • ست های هدیه چرمی نفیس زنانه یا مردانه
  • ست های نفیس صنایع دستی: برای قرارگیری در دکور مطب یا منزل.

علاوه بر هدایایی که در بالا ذکر شد، میتوانید صد ها باکس هدیه دیگر شامل انواع صنایع دستی از سراسر ایران، ست های هدیه زیورآلات برای هدیه دادن  به خانم ها، ست های چرمی نفیس برای هدیه دادن به آقایان و … را در وبسایت شرکت اریسا مشاهده کنید. (آدرس سایت: erisagift.com)

راهنمای خرید هدیه لوکس برای روز پزشک

اگر از ابعاد مختلف به هدیه روز پزشک بنگریم در می یابیم که هدیه مناسب برای این شغل، هدیه ای است که تلفیقی از هنر و پزشکی باشد. پکیج کاربردی و شکیل دمنوش جان فیروزفام انتخابی هوشمندانه برای هدیه به پزشکان است. این پکیج شامل هشت شیشه حاوی دمنوش های طبیعی و یک لیوان استیل و شیشه‌ای مناسب برای دم کردن دمنوش میباشد. که بسیار مناسب برای مطب پزشکان عزیز میباشد. علاوه بر این یک عدد تب سنج دیجیتال و یک قندان فیروزه کوبی این هدیه را جذاب تر میکند. بسته بندی های فروشگاه صنایع دستی اریسا مناسب برای هر سبک و سلیقه ای میباشد. این پکیج کاربردی در جعبه چوب و چرم زیبا قراردارد که ظاهری فوق لوکس به این هدیه می‌دهد.

اگر شما قصد خرید عمده هدیه سازمانی روز پزشک را دارید فروشگاه اریسا امکان درج پلاک اختصاصی با متن و لوگو دلخواه شما برروی این هدیه را دارد. جهت سفارش این محصول همین الان با شماره 09395005001 و یا 02152906 تماس بگیرید و یا به سایت  www.erisagift.com مراجعه کنید و اقدام به خرید اینترنتی هدیه روز پزشک کنید.

معرفی هدیه کاربردی روز پزشک

بسته سلامت 4 تحفه‌ای کوچک اما مدرن و خلاقانه است که صنایع دستی اریسا به عنوان جدیدترین هدیه روز پزشک امسال در نظر گرفته است. از آنجاییکه زندگی و علایق افراد تحت تاثیر مستقیم شغل‌شان قراردارد پس هدیه ای که رنگ و بوی سلامتی و درمان دارد میتواند هدیه‌ای ماندگار در خاطر پزشکان باشد. این پکیج شامل یک شیشه دمنوش طبیعی و یک لیوان پلاستیکی فرنچ پرس و دستگاه فشارسنج مدل پیک در یک بسته بندی زیبا و مناسب است. اگر شما قصد خرید هدیه تبلیغاتی روز پزشک را دارید بسته سلامت 4 علاوه بر کارایی بالا، گزینه مقرون به صرفه نیز می‌باشد. قبل از هر چیز باید بدانید که یکی از اصول انتخاب هدایای تبلیغاتی این است که در قدم اول باید نیاز مشتریان خود را شناسایی کرده و به خوبی به آن پاسخ دهید از طرفی هدیه باید با شخصیت و سبک زندگی مشتریان شما همخوانی داشته باشد و برای آن ها مفید باشد که این پکیج به خوبی این دغدغه را رفع کرده است. علاوه بر این محصول، اریسا پکیج های هدیه ی کاربردی دیگری نیز برای پزشکان طراحی کرده است. همه ی این بسته های هدیه، در وبسایت اریسا قابل مشاهده و خرید هستند. در زیر تصویر برخی از این پکیج های کادویی را مشاهده میکنید:

اگر هنوز موفق به تصمیم گیری در مورد خرید هدیه مناسب برای پزشکان نشده‌اید، نگران نباشید. شرکت صنایع دستی اریسا، پیشنهادات ویژه ای برای هدیه به پزشک خانم و هدیه به پزشک اقا دارد. کافیست به سایت اریسا مراجعه کرده و هدیه های نفیس مخصوص خانم ها و آقایان را مشاهده کنید. با هر بودجه ای اقدام به خرید انلاین هدیه کنید و سفارش خود را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

کلام آخر

بهترین هدیه برای پزشکان، هدایایی است که آنها می ‌توانند در محل کار و یا زندگی روزمره استفاده کنند. ما به برخی از این هدایا در این مقاله اشاره کردیم، با این حال، در انتخاب هدیه مناسب برای پزشک خود، به سلیقه و نیاز وی توجه کنید و دقت کافی را به خرج دهید. توجه داشته باشید که علاوه بر این‌ها، نوع هدیه نیز اهمیت فوق‌العاده بالایی در نظر مخاطبتان نسبت به شما و هدیه دارد. یک هدیه روز پزشک خوب نشان دهنده حسن نیت شما و قدردانی از زحمات بی‌شمار پزشکان گرامی است. در نهایت، بسته به سلیقه و نیازهای پزشکان، می‌توانید از میان این پیشنهادات یک هدیه متمایز و مخصوص انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان خبره اریسا، برای انتخاب و خرید بهترین هدیه برای پزشک خود استفاده کنید.

راضی بودید؟

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا