زیباییمجله
موضوعات داغ

بهترین جراح بینی در تهران

دکتر رضا جودی بهترین جراح زیبایی بینی + تصاویر عمل بینی

رینوپلاستی

رینوپلاستی معروف به جراحی بینی یکی از جراحی های محبوب در میان افراد به ویژه جوانان است. این روش میتواند به کسانی به دلیل مشکلات و آسیب هایی که به بینی آنها وارد شده است یا از ظاهر طبیعی بینی خودشان راضی نیستند این امکان را بدهد که با جراحی به سطح مطلوب و مدنظر خود برسند.

بهترین جراح بینی در تهران

دکتر رضا جودی بهترین جراح بینی در تهران، فک و صورت با تجربه کاری زیاد در انجام عمل‌های جراحی بینی در زمینه‌های زیبایی، جراحی مجدد بینی، انحرافات مادرزادی، صدمات و… می باشد. همچنین اولویت قرار دادن سلامت بیمار و ارائه مشاوره صادقانه، صبر و شکیبایی در پاسخ به سوالات بیماران و دارا بودن پرسنل باحوصله و تجهیزات پیشرفته یکی از متبحرترین پزشکان در این حیطه بوده و آماده ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به مراجعه‌کنندگان عزیز می باشد.

آیارینوپلاستی زندگی شما را تغییر می دهد؟

 رینوپلاستی از پرطرفدارترین جراحی ها در دنیاست زیرا پیامد های روحی و جسمی خوبی را برای بیماران و افرادی که راغب به جراحی زیبایی بودند به ارمغان اورده اند.

اگر بینی شما نامرتب است و یا مشکلاتی در تنفس از جمله مشکلاتی از قبیل سینوس ها و یا خروپف شدید در خواب میتواند زندگی شما و اطرافیانتان را به مراتب تحت تاثیر قرار بدهد، پس رینوپلاستی میتواند زندگی شما را تغییر دهد و به کمالات بیشتری برساند.

  • نتایج ایجاد شده

ما در مرکز زیبایی آقای دکتر جودی بهترین جراح بینی در تهران برای افرادی که به آنجا جهت عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی مراجعه می کنند، بهترین توصیه ها و نتایج مطلوب را فراهم می کنیم. این نتایج متفاوت است که به آن در ادامه می پردازیم.

  • نتایج قابل توجه فوری

بیماران میتوانند بلافاصله بعد از جراحی نتایج اولیه تغییر را با توجه به تورم و التهاب بعد از عمل مشاهده و تصور کنند. این تغییرات به راحتی قابل مشاهده است اما با این حال بیماران بعد از ۶ الی ۱۲ ماه نتایج نهایی و استیبل جراحی را روی بینی خود میبینند.

  • بدون جای زخم

در صورت امکان، بیمارانی که قصد غیر قابل تشخیص شدن تاثیرات و جای زخم بینی را دارند میتوانند به جراح بینی بگویند تا در صورت امکان جراح با استفاده از برش هایی صرفا در داخل بینی استفاده کند تا اسکار تقریبا غیر قابل تشخیص باشد. آقای دکتر جودی برای این گونه بیماران به گونه ای عمل میکند تا این برش های سطحی نیز درون چروک های طبیعی بینی یا پایه بینی قرار دهد تا توجهات را به خود جلب نکند.

  • انواع مشکلات را تصحیح کند

یکی از بهترین چیزها در جراحی بینی که می تواتند توسط خود شما تعیین شود تغییرات جزئی است مانند کوچک کردن نوک بینی یا عرض آن و از قبیل چنین تغییراتی. این روش میتواند تغییرات سفارشی برای شما ایجاد کرده که یکی از نکات مهم در رینوپلاستی است.

  • تصور بلند مدت از خود را تقویت کنید

رینوپلاستی میتواند تعادل ذهنی بهتری برای فرد ایجاد کند و ظاهر شما را به طور کلی تغییر دهد زیرا عضوی از صورت است که بسیاری از مواقع در دید افراد مختلف قرار میگیرد و تغییر آن به وضوح دیده میشود.

یکی از نکات مثبت این جراحی که آن را متمایز از جراحی های زیبایی دیگر میکند این است که این جراحی نیاز به تکرار و بازسازی ندارد، این بدان معنی است که فرد تنها یک بار در عمر خود این جراحی را انجام میدهد و تا انتهای زندگی خود یا حداقل تا مدت ها تغییر بر روی بینی او باقی میماند.
علاوه بر ماندگاری نامحدود این جراحی میتواند افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس را در قسمت های مختلف زندگی از جمله کار، زندگی شخصی و… ایجاد کند.

عمل جراحی زیبایی بینی

آیا واقعا عمل بینی چهره شما را زیباتر میکند؟

طبق مطالعات اخیر که در سطح معینی از اجتماع از جمله شبکه های اجتماعی میانگین رضایت مردم نسبت به جراحی بینی تقریبا ۸۴ درصد بوده است. بخشی از این ارزیابی ها شامل تست هایی بود که میزان زیبایی و تغییر صورت افراد در جهت مثبت و بهتر شدن را درجه بندی میکند. طبق این ارزیابی ها نتیجه حاصل باعث رضایت افرادی که عمل کردند و جراحان زیبایی شد.

مزایای جراحی زیبایی بینی

در حالی که میدانیم در میان افرادی که قصد عمل جراحی بینی دارند افرادی هستند که به دنبال مزایایی به غیر از زیبایی هستند اما در این بخش میخواهیم به برخی از مزایای جراحی زیبایی بینی بپردازیم که به شرح زیر است.

۱) به مسائل زیبایی پزشکی رسیدگی شود

نقص های مادرزادی مانند توده های مادرزادی، شکاف ها و… از انواعی از مشکلات افرادی که قصد جراحی بینی دارند هستند که علاوه بر مشکلات پزشکی با توجه به ظاهرشان باعث از بین رفتن عزت نفس و اعتماد به نفس افراد می شود.

۲) تقارن صورت بازیابی شود

با توجه به مطالعات اخیر و نظرسنجی که در ۶ شبکه مجازی انجام شد محققان دریافتند که یکی دیگر از مزایای انجام جراحی زیبایی، توانایی بازگرداندن تقارن صورت است. این کار برای افرادی که نسبت به تقارن صورت خود برای داشتن مشکلاتی از قبیل کجی نوک بینی ، نوک پیازی بودن بینی و… انجام میشود تا از لحاظ ظاهری و ذهنی به سطح رضایت شخصی خود برسند.

۳) توده ها و برآمدگی ها را اصلاح کنید

از جمله مواردی که افراد به جراحان جهت جراحی بینی مراجعه میکنند، برداشتن توده هایی از جمله خال های گوشتی و… یا برداشتن قوز یا کجی تیغه بینی است که باعث دستیابی افراد به اهداف زیبایی شناسی میشود.

آیا بعد از جراحی بینی باید زمان زیادی در کلینیک بمانیم؟

اگرچه جراحی بینی جزو جراحی های سبک در علم پزشکی تلقی میشود و بیمار بعد از ۶ ساعت بازگشت از اتاق عمل میتواند مرخص شود اما بسته به نوع و علت انجام بینی و همچنین تشخیص دکتر متخصص ممکن است جراح تشخیص دهد که شما بهتر است زمان بیشتری را نظیر ۱ روز در کلینیک بمانید.

از جمله عواملی که به بهبودی فرد بعد از عمل زیبایی کمک میکند انجام اصول و دستور العمل هایی است که بهترین جراح بینی برای او تجویز میکند.

رینوپلاستی بینی دارای مشکل

همه افراد با بینی مدنظر خود به دنیا نمی آیند. برخی بینی بزرگ دارند، برخی بینی عقابی، برخی بینی نوک تیز و… که بینی خود را مطلوب نمی دانند.

امروزه به لطف پیشرفت های چشم گیری که در علم پزشکی و عمل زیبایی بینی، افراد میتوانند به راحتی جراحی های مختلف متناسب با مشکلی که بینی انها دارند را انجام دهند. این جراحی میتواند به راحتی و به صورت های دیجیتالی بیمار تصویرهای ایجاد شده از نتیجه جراحی را دیده و حتی نتیجه دلخواه خود را انتخاب کنند.

کوچکتر کردن بینی با رینوپلاستی

چگونه بینی خود را کوچک تر کنیم؟

در این مقاله، در مورد کوچکتر کردن بینی با رینوپلاستی، خطرات و آنچه که می توانید قبل، حین و بعد از جراحی انتظار داشته باشید صحبت خواهم کرد. همچنین در مورد بهبودی پس از جراحی صحبت خواهیم کرد. در این قسمت هم در رابطه با رینوپلاستی برای زنان و مردان به صورت جداگانه صحبت می کنیم.

از این رو بهترین راه برای کوچک کردن بینی به همراه حفظ ظاهر طبیعی آن رینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی در تهران است. اما سوال اینجاست که جراحی بینی چگونه بینی شما را کوچک تر میکند؟

رینوپلاستی پل بینی شما را تنظیم میکند

پل بینی شما ناحیه استخوانی بینی شما است. برخی از بیماران دارای پل های بینی هستند که نسبت به صورت خودشان بسیار بزرگ تر به نظر می آید. اگر پل بینی بزرگی داشته باشید علاوه بر عدم تطابق آن با اجزای دیگر صورتتان این پل بینی باعث بزرگ تر به نظر آمدن بینی شما نیز میشود.

رینوپلاستی می تواند پل بینی را تنظیم کند. برای این کار ابتدا استخوان و غضروف را که باعث بی نظمی می شود را جدا می کنم. سپس، استخوان و غضروف را به پل بینی نزدیک می کنم. با این کار اندازه بینی کاهش می یابد. این جراحی بینی از مدل های پر استفاده جراحی برای بینی هایی است که بصورت ارثی و خدادادی مشکل داشته است. بیشتر افرادی که این مشکل را دارند از نژاد های یونانی هستند زیرا بینی های معروف به عقابی دارند.

عمل بینی بال های بینی را کاهش میدهد

بسیاری از بیماران برای جلوگیری از یزرگ شدن بال های بینی شان و یا کوچک کردن بال های بینی شان به مراکز درمانی مراجعه میکنند. بال پهن، بینی را بزرگتر میکند و ظاهری ناپسند به بینی میدهد.

عمل بینی اندازه بال های بینی را کاهش می دهد. برای این کار ابتدا قسمتی از بال های بینی را برمی داریم. سپس، سوراخ های بینی را تنظیم می کنیم. با انجام این کار، بینی کوچکتر به نظر می رسد.

جراحی بینی نوک بینی شما را تغییر میدهد

همانطور که پیداست نوک بینی در تعیین ظاهر بینی شما بسیار نقش دارد زیرا اصلی ترین قسمت بینی شما محصوب می شود.

برخی از بیماران به دلیل بزرگ بودن بینی خود به مراکز درمانی و پزشکی مراجعه می کنند یکی از دلایل بزرگی بینی بلند بودن نوک بینی یا افتادگی نوک بینی است که با رینوپلاستی قابل رفع شدن است.

بینی در مرکز صورت قرار دارد و این دلیل مهمی بر جراحی بینی است چرا که حتی مشکلات کوچکی از جمله بزرگ یا کوچک بودن سوراخ بینی، داشتن پل و قوز بینی و نقص های جزئی از این قبیل برای افراد به شدت مهم و بزرگ به نظر میاد.

در مرکز زیبایی آقای دکتر جودی با بررسی ها و نظر سنجی های مختلف از بیماران قبل و بعد از عمل دریافتند که بیماران بعد از عمل از تناسب و تقارن بینی خود بشدت راضی بوده و به نتایج و اهداف مطلوب خود رسیدند.

 

قبل
بعد

 

شماره تماس واتساپ: 09999720072 مشاوره رایگان

اینستاگرام: dr.judi@

 

5/5 - (5 امتیاز)

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا