روان درمانی

ویژگی های یک مرد جنتلمن و ترفندهایی برای تبدیل شدن به جنتلمن واقعی

جواد عصمتی

16 ساعت ago
روانشناسی

0 بازدید

فرد جنتلمن اغلب دارای ویژگی های رفتاری بارزی است که این ویژگی ها به خوبی در رفتار او نمایان می شود و می تواند هر فردی را مجذوب خود کند افرادی که دارای چنین ویژگی های رفتاری هستند اغلب از آن ها به عنوان یک فرد باکلاس یاد می شود اما اگر شما هم می خواهید یک فرد باکلاس باشید باید چه خصوصیاتی داشته باشید؟ یک مرد جنتلمن و واقعی همانند یک نجیب زاده واقعی است آن ها در دل بردن از خانم ها همیشه نفر اول هستند و رفتار آن ها همیشه به نحوی است که دیگران را شیفته خود می کند و توجه خیلی ها را به خود جلب می کند. شما نیز برای باکلاس بودن نیاز نیست همانند یک انسان کامل رفتار کنید که گویی هیچ عیب و نقصی ندارد اما باید به خوبی رموز باکلاس بودن را بدانید و سعی کنید تا رفتارهای خود را بر این اساس بنا کنید. رفتارهای شما بیش از هر چیز باید واقعی به نظر برسند اگر می خواهید در یک جمع مورد توجه باشید باید به یک فرد صبور و شکیبا تبدیل شوید متانت و آرامشی که در صورت شما موج می زند یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد برای شما خواهد بود که شما را از سایرین مجزا می کند. در ادامه این بخش نیز به ویژگی های یک مرد جنتلمن اشاره می کنیم.
مهم ترین ویژگی های یک مرد جنتلمن:
آداب و معاشرت کردن با یک فرد جنتلمن یک تجربه خاص برای هر فرد است که دارای تاریخچه خاصی است خیلی از افراد دوست دارند در روابط اجتماعی خود با دیگران یک فرد جنتلمن به نظر برسند و شاید خیلی ها تصور دارند که داشتن چنین شخصیتی دور از واقعیت است اما در حقیقت این نوع از تیپ شخصیتی دارای ویژگی های رفتاری خاص خود است که شما با آگاهی درباره آن ها می توانند ضخیتی بر این اساس بنا کنید. توجه داشته باشید که جنتلمن شدن دورز شدن از شخصیت واقعی نیست بلکه یکی از ویژگی های بارز افراد جنتلمن همین واقعی بودن است که موجب می شود از دیگران متمایز باشند. نگاهی به رمز و رازهای عاشق شدن انسان نشان می دهد که افراد بر چه اساسی عاشق می شوند و چه ویژگی هایی بیشتر در میان عاشقان مورد توجه است.
 
با واردن شدن یک خانم به اتاق از جای خود برخیزید:
یکی از رفتارهای جنتلمنانه ای که می توانید در محیط های کاری انجام دهید این است که به محض ورود یک خانم به اتاق خود از جا بلند شوید این رفتار نه تنها در مقابل یک خانم بلکه در مقابل افراد سالمند نیز صورت می پذیرد و نشانه احترام شما به فرد مقابل و ادب و وقار شما می باشد. تواضع و احترامی که در رفتارهای شما دیده می شود اهمیت زیادی دارد و می تواند روابط اجتماعی شما را به شکل بهتری سازماندهی کند. در مهمانی ها و یا دورهمی ها نیز زمانی که شما را به دیگران معرفی می کنند بهتر است از جای خود بلند شوید و احترام را به جا آورید.
در را برای خانمتان باز کنید:
یکی از نشانه های ادب و احترام در رفتار شما در باز کردن برای خانمتان است شما باید همیشه و به ویژه در محیط های عمومی این کار را انجام دهید و در را ابتدا برای همسرتان باز کنید. زمانی که وارد یک فروشگاه می شوید ابتدا در را برای همسر خود باز کنید و یا زمانی که قصد نشستن در اتومبیل را دارید باید به این نکته توجه کنید این ویژگی رفتاری نشان دهنده احترام و محبت شما می باشد. بنابراین اگر می خواهید ویژگی های یک مرد جنتلمن را داشته باشید باید به این موارد توجه کنید.

جلوتر از همسرتان را نروید:
یکی از رفتارهای بسیار آزاردهنده برای زن ها این است که همسرشان در خیابان و یا مکان های عمومی جلوتر از آن ها راه می روید و این رفتار می تواند این حس را در آن ها ایجاد کند که همسرشان از راه رفتن با آن ها شرم دارد. این رفتار می تواند تاثیرات منفی بر روی همسرتان داشته باشد و می تواند به اعتماد به نفس او لطمه بزند بنابراین شما باید به این نکته توجه داشته باشید به ویژه زمان هایی که قصد وارد شدن به یک مغزاه را دارید و یا می خواهید از پله ها بالا بروید.
به حرف های او خوب گوش دهید:
یکی از نشانه های رفتاری و ویژگی های یک مرد جنتلمن این است که به خوبی به حرف های همسرش گوش می دهد این موضوع اهمیت زیادی دارد و به خوبی می توانید آن را در رفتارهای خود به همسرتان نشان دهید. گوش دادن یعنی توجه، تایید، همراهی و … همه این برداشت ها می تواند احساس خوشایندی را به همسر شما منتقل کند و موجب خوشنودی او می شود. اگر می خواهید بدانید که راز جذابیت زنان برای مردان در چیست می توانید در لینک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه نکات دیگری اهمیت دارند؟
برای جنتلمن شدن نشانه ها و ویژگی های دیگری نیز وجود دارند که ما در این بخش به اختصار به آن ها اشاره خواهیم کرد همه این ویژگی های رفتاری می تواند به خوبی در شخصیت شما شکل بگیرد و رفتار شما را در نظر دیگران ارزنده و با احترام می کند.

هنگام راه رفتن با همسرتان در خیابان توجه خود را به او معطوف کنید و حواستان به اتفاق های ناگهانی مانند عبور ماشین و … باشد تا از او مراقبت کنید.
در دورهمی و مهمانی ها از غذای همسرتان و یا دیگران ایراد نگیرید.
قهقهه زدن روش خوبی برای جلب توجه کردن نیست!
در رستوران یا کافی شاپ شما باید صندلی را برای همسرتان بیرون بکشید.
پالتو و یا روپوش خود را به همسرتان بدهید.
روپوش همسرتان را بردارید.
بهتر است شما صورتحساب را تصویه کنید.
برای همسرتان یک فرد امین و رازدار باشید.

همیشه در قرارهای خودتان سر وقت برسید.
همسرتان را به خاطر داشتن توانایی هایش تحسین کنید.
هیچ گاه به خانم ها تنه نزنید.
همیشه در رفتارهای خود به همسرتان احترام بگذارید.

در این بخش به مهم ترین ویژگی های رفتاری یک مرد جنتلمن اشاره کردیم این ویژگی های رفتاری در جمع های مختلفی مورد توجه هستند و شما باید توجه کنید که هیچ گاه در این رفتارهای خود دچار اشتباه نشوید. شما علاقه مندان در لینک می توانید راز های جذابیت مردان را مطالعه کنید.
منبع : آرگا

برچسب :

منبع : arga-mag.com

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

مطلب پیشنهادی

اراده کردن نقش بسیار مهمی در کاهش وزن دارد اگر شما نیز می خواهید به …

راضی بودید؟

مدیر مجموعه

امیدوارم بتوانیم بهترین مقالات و مجله پزشکی را برای شما فراهم کرده باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا