زیبایی

تفاوت تزریق ژل و فیلر

تزریق ژل

تزریق ژل اخیرا گسترش بسیار بیشتری در میان خانم ها پیدا کرده است . اینکه چرا اخیرا تا این اندازه از خدمات زیبایی استفاده می کنیم از برخی منظرها شاید خیلی لازم و خوب باشد.
اینکه خانم ها به این نتیجه رسیده اند که رسیدگی به خود و رفع نواقص خود یکی از ارکان مهم زندگی است و سبب افزایش کیفیت زندگی می شود، قدم بزرگی در جهت حل بسیاری از مشکلات خانوادگی می باشد.
واقعیت این است که زندگی انسان ها چند بعدی است و یکی از مهم ترین ابعاد آن ارزش دادن به خود می باشد.

استفاده از روش های غیر تهاجمی برای رفع نواقص پوستی بسیار با اهمیت می باشد. یکی موثر ترین روش های زیبایی که برای رفع نواقص پوستی مورد استفاده قرار می گیرد، تزریق ژل می باشد. تزریق ژل دارای کاربردهای فراوانی در مراکز زیبایی است. از جمله:

  • زیبایی
  •  رفع چین و چروک های پوست
  • لیفت صورت
  • تحریک کلاژن سازی
  • رفع لکه های پوستی

فیلر

در این روش زیبایی از فیلرهای مختلفی برای تزریق به زیر پوست استفاده می کنند. فیلرهای مورد استفاده در این روش زیبایی می توانند منشاء طبیعی داشته و موقت باشند و یا می توانند مصنوعی  بوده و دائمی باشند. معمولا متخصصان توصیه می کنند تا از فیلرهای موقت استفاده کنیم. مهم ترین فیلر مورد استفاده در این روش فیلر هیالورونیک اسید می باشد که تاثیر فراوانی بر رفع نواقص پوستی دارد. این روش های در سال های اخیرا با حواشی مختلفی روبرو بوده است. انجام این روش زیبایی در مراکز غیر معتبر سبب تا عوارضی از آن گزارش شود که سبب نگرانی افراد برای استفاده از این روش زیبایی شود. دو نکته بسیار مهم در انجام این روش زیبایی مورد توجه می باشد که شامل:

  • استفاده از مواد فیلر با کیفیت مناسب
  • انجام آن زیر نظر پزشک متخصص

در مرکز زیبایی در سهروردی انجام این روش توسط پزشک متخصص زیبایی و با رعایت کلیه پروتکل های پزشک و بهداشتی انجام می شود. همچنین فیلرهای مورد استفاده در این مرکز از برندهای معتبر می باشد و به همین منظور دارای کمترین عوارض ممکن می باشد.

راضی بودید؟

مدیر مجموعه

امیدوارم بتوانیم بهترین مقالات و مجله پزشکی را برای شما فراهم کرده باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا