زیبایی

رفع چین و چروک دور چشم با تزریق ژل دور چشم

تزریق ژل دور چشم برای افرادی که گودی زیر چشم دارند و یا زیر چشم کبود هست بسیار مناسب است به ژل دور چشم فیلر زیر چشم هم گفته میشود و تفاوت آن این است که فقط در قسمت گودی زیر چشم و کبودی زیر چشم تزریق میشود . هزینه فیلر زیر چشم بستگی به نوع برند و مارک فیلر و البته دستمزد پزشک دارد. در این مطب درباره میزان ماندگاری ژل زیر چشم , مراقبت های بعد از فیلر زیر چشم، بهترین مارک ژل و فیلر زیر چشم و عوارض تزریق فیلر صحبت خواهد شد.
تزریق فیلر زیر چشم بسیار مهم است زیرا کبودی و گودی زیر چشم چهره ما را خسته نشان میدهد و درمان آن به زیبایی بسیار کمک میکند.

تزریق فیلر زیر چشم

پوست دور چشم یکی از حساس ترین ناحیه صورت است که مراقبت از آن بسیار حیاتی و مهم است. امروزه تزریق ژل دور چشم یکی از روش های پر طرفدار برای زیبایی و جوان سازی پوست صورت می باشد و به دلیل وجود هیالورونیک اسید در ژل که این ماده به طور طبیعی در بدن نیز تولید می شود عوارض و خطری برای بدن ندارد.  تزریق ژل بسیار اسان و راحت می باشد و باید در  کلینیک های معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد تا خطرات و عوارض نامطلوبی ایجاد نشود.

ژل دور چشم

عوامل متعددی مانند خاراندن چشم، افزایش سن، دود و گرد و غبار و اشعه های شدید نور آفتاب، باعث تیرگی و چین و چروک دور چشم و پیری زودرس پوست می شود. بهترین و موثرترین راه برای درمان و رفع چین و چروک تزریق ژل دور چشم می باشد. ژل یکی از روش های پرطرفدار برای زیبایی در خانم ها و افزایش طراوت و شادابی و ایجاد حس جوانی می باشد. ژل حاوی هیالورونیک اسید است که این ماده به طور طبیعی در بدن نیز تولید می شود و عوارض و خطری برای بدن ندارد. ژل به عنوان حجم دهنده و پرکننده مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان ماندگاری ژل و مدت زمان بهبود آن

تزریق ژل یکی از پرطرفدار ترین و معتبر ترین روش برای رفع چین و چروک دور چشم، رفع خطوط خنده و اخم و همچنین برای پر کردن و حجم دهندگی لب می باشد. میزان ژل تزریق شده برای زیر چشم با توجه به وضعیت اولیه فرد متفاوت است ولی معمولا میزان ژل تزریقی 1 سی سی می باشد. میزان ماندگاری ژل با توجه به نوع ژل، سن افراد، میزان حساسیت و نوع پوست متفاوت است ولی به طور میانگین حداقل 6 ماه و حداکثر 18 ماه ماندگاری دارد. ژل های سنتتیک به دلیل اینکه جذب بدن نمی شوند ماندگاری طولانی تری نسبت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید دارد. تزریق ژل با توجه به محل تزریق و میزان دوز آن بستگی دارد ولی شما می توانید بلافاصله بعد از تزریق نتیجه آن را مشاهده کنید.

در مواردی پزشکان متخصص تشخیص می دهند که فرد نباید ژل تزریق کند بنابراین فرد می تواند از روش های جایگزین برای رفع چین و چروک دور چشم استفاده کند. از جمله روش های جایگزین میتوان به تزریق چربی، بوتاکس و لیفت با نخ اشاره کرد.

مراقبت های قبل تزریق ژل دور چشم

اگر شما جز افرادی هستید که قصد تزریق ژل را دارید باید قبل از هرکاری در مورد نحوه تزریق همچنین مواد به کار رفته در آن اطلاعاتی را کسب کرده سپس به یک کلینیک مراجعه کنید و با پزشک متخصص جراحی های زیبایی در مورد آن مشورت کنید. از جمله مراقبت های قبل تزریق ژل دور چشم که باید آنها را رعایت کنید میتوان موارد زیر را نام برد:

  • عدم مصرف هرگونه داروی رقیق کننده خون
  • ناپروکسن
  • ایبوپروفن
  •  مصرف ماهی
  • مصرف الکل ویتامین E
  •  اپیلاسیون 7 روز قبل از تزریق 

بهترین برند و مارک ژل برای تزریق

شناخت نوع ژل تزریقی همچنین برند آن یک امر ضروری قبل از تزریق است. از پرطرفدار ترین و بهترین برند و مارک ژل دور چشم میتوان به ژل ژوویدرم ولما و ژوویدرم ول بلا، ژل بلوترو،  ژل رستیلان و ژل رستالین سیلک اشاره کرد. همچنین هزینه تزریق ژل دور چشم به عواملی همچون نوع کلینیک و تجهیزات آن، سن افراد، نوع، برند و میزان ژل تزریقی و همچنین به ناحیه تزریق بستگی دارد.

مزایای تزریق ژل برای رفع چین و چروک دور چشم

تزریق ژل یکسری مزیت هایی دارد که باعث محبوبیت آن شده است از جمله این مزیت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. شما می توانید به راحتی و بلافاصله بعد از تزریق نتیجه آن را مشاهده کنید
۲. بهبود تیرگی و رفع چین و چروک دور چشم
۳. به دلیل کلاژن سازی ژل تزریق شده از بازگشت گودی چشم جلوگیری می کند
۴. ورم پلک را بهبود بخشیده و موجب ایجاد جوانی و شادابی چهره تان می شود

عوارض بعد از تزریق

تزریق ژل می  تواند عوارض نامطلوبی داشته باشد به همین دلیل باید تزریق ژل دور چشم در کلینیک های معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد. از جمله عوارض تزریق ژل برای دور چشم  میتوان به تب، سردرد، حساسیت و واکنش بدن به مواد تزریق شده، ایجاد برآمدگی و تورم ناحیه تزریق شده، قرمز شدن پوست زیر چشم و اندکی تورم و کبودی اشاره کرد. دقت کنید که در صورت مشاهده هر کدام از این عوارض و یا موارد دیگر با پزشک خود مشورت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دکتر اکسیر

من یک پزشک هستم. پزشک علاقه مند به تحقیقات و توسعه علم. دکتر اکسیر شما را برای ارائه مقالات بیشتر دعوت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا